تور بیلیکدوزو

Istanbul / Beylikdüzü

وضعیت پروژه: تحویل فوری

منطقه پروژه: 8,100 m²

+90 212-875 30 40

آینده ای سودآور در انتظار شما در بیلیک دوزی ، سریعترین منطقه در حال رشد شهر است. این پروژه ، که هیچ یک از خواسته های شما را بی پاسخ نخواهد گذاشت ، با اطمینان از Tor Holding در حال افزایش است تا زندگی شما را از هر نظر غنی کند. تور بیلیکدوزو ؛ این ساختمان با معماری مدرن خود به شما و کل خانواده شما نوید فضای زندگی ضروری را می دهد که کیفیت زندگی شما را افزایش می دهد ، موقعیت مرکزی آن ، مناطق سرسبز که می توانید در آن تنفس کنید ، امکانات اجتماعی ممتاز و برنامه های مسطح که هر نیاز را برآورده می کند.

در Tor Beylikdüzü ، آپارتمان هایی با اندازه های مختلف ، از 66 متر مربع تا 240 متر مربع وجود دارد که برای هر فردی جذاب است.

امکانات

Tor Beylikdüzü به دلیل مجاورت با خط متروبوس ، دسترسی آسان به تمام نقاط استانبول را فراهم می کند و تنها 4 کیلومتر از ساحل و تنها نیم ساعت از فرودگاه فاصله دارد. می توانید از آخر هفته های خود با خرید در Torium AVM و Marmara Park ، که در فاصله کمی پیاده روی هستند ، لذت ببرید ، یا در رویدادهایی که در طول سال در TÜYAP و مرکز فرهنگی Beylikdüz held برگزار می شود ، شرکت کنید. علاوه بر این ، مارینای غرب استانبول ، جایی که دوستداران دریا می توانند با خیال راحت قایق های تفریحی خود را پهلو بگیرند ، درست در کنار شماست.

مشخصات فنی

Tor Beylikdüzü ، با گزینه های 1+1 ، 2+1 ، 3+1 ، 4+1 ، دوبلکس و دفتر خانه ، همه آپارتمان هایی که زندگی راحتی را به شما ارائه می دهند مجهز به جدیدترین فناوری خانه هوشمند و همچنین کیفیت دقیق انتخاب شده هستند. ، مصالح سازگار با محیط زیست و بادوام با معماری مدرن.دارای فضایی مجلل است که حاصل ترکیب از

قیمت‌ها

با تیم فروش ما تماس بگیرید و از قیمت روز مطلع شوید.

Istanbul / Beylikdüzü

تماس با ما